Retur, bytte & reklamasjoner

Retur, bytte og angrerett

Dersom du ønsker å returnere eller bytte en vare, har du 14 dagers angrerett fra du har mottatt varen. Du behøver ikke oppgi grunn for retur, men alle returer og bytter skal avtales på forhånd, slik at vi kan behandle din retur raskest mulig. 

 

Angrerettskjema kan du laste ned fra denne siden eller gjennom ordrebekreftelsen du har mottatt på e-post.

 

Kriterier for retur av varer:

  • de må være ubrukte 
  • de må befinne seg i samme stand som da de ble mottatt
  • emballasje og merkelapper må ikke være fjernet

Sammen med alle returer skal det legges ved et utfylt angreskjema. Du står selv for fraktkostnader når du ønsker å benytte deg av angrerett.
Varene må være i originalforpakning, ubrukt og godt pakket. Det skal ikke skrives eller klistres direkte på produktenes emballasje.

 

Send pakken med utfylt angreskjema til: 

Mollie Mustard AS v/ Hanne Østby Orlien 

Rekkeviks gate 46

3260 Larvik

 

Bestillinger som mot formodning ikke blir hentet på nærmeste utleveringssted innen den oppgitte fristen, blir returnert til oss. Du blir da belastet et retur- og administrasjonsgebyr for kostnadene dette medfører, inntil 400,-.

 

Dersom du har mottatt et skadet produkt, ønsker vi at du sender et bilde på e-post. Da vil du enten kunne få varen reparert, byttet, penger tilbake eller et avslag på prisen. Dette avhenger av den konkrete situasjonen.

En reklamasjon skal skje innen rimelig tid fra du oppdager skaden. Ved berettigede reklamasjoner, refunderer vi de rimeligste fraktomkostningene som du har i forbindelse med returen. Ved transportskader gjelder en frist på 14 dager, og skader må skal meldes fra om samme dag som de mottas.

Angrerettsskjema